| Van: |
"Andy Willis" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |
Volledige berichtkoppen Ongedecodeerd bericht |
| Onderwerp: |
Re: [OS2Wireless]Re: PCMCIA help |
| Datum: |
Sat, 05 Aug 2006 14:29:08 -0600 |
| Aan: |
OS/2 Wireless Users Mailing List <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |