Mailing Lijst os2-wireless_users@2rosenthals.com Bericht #1000
Van: "Andy Willis" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> Volledige berichtkoppen
Ongedecodeerd bericht
Onderwerp: Re: [OS2Wireless]Re: PCMCIA help
Datum: Sat, 05 Aug 2006 14:29:08 -0600
Aan: OS/2 Wireless Users Mailing List <os2-wireless_users@2rosenthals.com>



http://www.tssc.de/  click purchase options:
Socket Services for OS/2    EUR    59.99

This driver should work and is probably the only one that will.
Andy


Disregard that... I was looking at R5C476 instead of RL5C476.
Andy
Inschrijven (FEED) Inschrijven (DIGEST) Inschrijven (INDEX) Uitschrijven Mailen naar Listmaster