| Message #5003 des archives de la Liste os2-wireless_users@2rosenthals.com |
retour à la liste |
|
|---|
Orest Skrypuch wrote:
What is the xcenter widget??
* Orest
You can learn all about the xCenter widget and the wifistat utility here:
http://www.os2warp.be/index2.php?name=wifistate
|
Abonner: Direct,
Résumé,
Index. Désabonner Écrire au gestionnaire de la liste |