| Message #5004 des archives de la Liste os2-wireless_users@2rosenthals.com |
retour à la liste |
|
|---|
Davide Bresolin wrote:You can learn all about the xCenter widget and the wifistat utility here:
If you can, please send me the driver and also the wifistate utility and xcenter widget.
What is the xcenter widget??
* Orest
|
Abonner: Direct,
Résumé,
Index. Désabonner Écrire au gestionnaire de la liste |