| Message #5005 des archives de la Liste os2-wireless_users@2rosenthals.com |
retour à la liste |
|
|---|
If you can, please send me the driver and also the wifistate utility and xcenter widget.
|
Abonner: Direct,
Résumé,
Index. Désabonner Écrire au gestionnaire de la liste |