| Från: |
"Carl Gehr" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |
Meddelandehuvud Oavkodat meddelande |
| Avsändare: |
"OS/2 Wireless Users Mailing List" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |
| Ämne: |
Re: [OS2Wireless] Xbox 802.11b/g (2.4GHz) interference (was: Re: [OS2Wireless] First large-scale 802.11n wireless LAN...) |
| Datum: |
Fri, 30 Nov 2007 01:52:17 -0500 (EST) |
| Till: |
"OS/2 Wireless Users Mailing List" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |