| Från: |
"Carl Gehr" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |
Meddelandehuvud Oavkodat meddelande |
| Avsändare: |
"OS/2 Wireless Users Mailing List" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |
| Ämne: |
Re: [OS2Wireless] Where can I find/change the properties of "Wireless LAN Monitor - WPA supplicant" |
| Datum: |
Tue, 27 Nov 2007 22:13:25 -0500 (EST) |
| Till: |
"OS/2 Wireless Users Mailing List" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> |