| Message #5594 des archives de la Liste os2-wireless_users@2rosenthals.com |
retour à la liste |
|
|---|
don't add it to a tray. XWLAN is not trayable. It must be added to the
XCenter outside of any tray object.
|
Abonner: Direct,
Résumé,
Index. Désabonner Écrire au gestionnaire de la liste |