Mailing List os2-wireless_users@2rosenthals.com gearchiveerd bericht #6258
terug naar list
Van:
"Ray Davison" <os2-wireless_users@2rosenthals.com>
Volledige berichtkoppen
Ongedecodeerd bericht
Onderwerp:
Re: [OS2Wireless] Re: Wireless extension to LAN
Datum:
Wed, 23 Sep 2009 17:50:08 -0700
Aan:
OS/2 Wireless Users Mailing List <os2-wireless_users@2rosenthals.com>
Ray Davison wrote:
Security Mode = WPA2 Pre-Shared
The GS is WPA2 Personal. The other G option is WPA2 RADIUS Mixed.
Ray
Aanmelden:
Feed
,
Samenvatting
,
Index
.
Afmelden
Mail naar ListMaster