Mailing Lijst os2-wireless_users@2rosenthals.com Bericht #6532
Van: "Dale A Cook" <os2-wireless_users@2rosenthals.com> Volledige berichtkoppen
Ongedecodeerd bericht
Onderwerp: Re: [OS2Wireless] Wireless driver
Datum: Thu, 04 Feb 2010 02:06:04 -0500
Aan: OS/2 Wireless Users Mailing List <os2-wireless_users@2rosenthals.com>

Thomas Dennis wrote:
Hi All:
I finished installing eCS 7 and now need a driver

                        ^^^^^Excuse me please what is  this "ECS 7"(BILLY Gates ??)<G>
Inschrijven (FEED) Inschrijven (DIGEST) Inschrijven (INDEX) Uitschrijven Mailen naar Listmaster