| Message #711 des archives de la Liste os2-wireless_users@2rosenthals.com |
retour à la liste |
|
|---|
Interesting that the latest GenMAC seems to have possibly broken the 2200BG support. Anyone else see this?
|
Abonner: Direct,
Résumé,
Index. Désabonner Écrire au gestionnaire de la liste |